Tuesday, June 27, 2017

Robin's shimmery gloves

Hi my crafty friends,
It's Angela here and today I'd like to show you something really fun made with the Robin's Nest products.
In my DT box, I received these two fun Micky Mouse's hands-gloves that I adore and really wanted to use, but I didn't know how, until last evening.
Infact, I had a joking pic made with Instagram app a few days ago, while my son was teaching me how to use it. My son is very techie!
Well, that was the right picture!

Ciao miei cari amici creativi,
Sono Angela e oggi vorrei mostrarvi qualcosa di davvero buffo che ho realizzato con i prodotti Robin's Nest.
Nella scatola del DT, ho ricevuto questi due buffi guantoni di Topolino che adoro e che volevo davvero usare in qualche modo, ma non sapevo come fino all'altra sera.
Infatti, qualche giorno fa mi ero fatta una buffa foto mentre mio figlio mi insegnava un'app di Instagram. Mio figlio è un'esperto!
Ebbene, quella era la foto perfetta!


Just For Fun Scrapbook Page by Angela Tombari for The Robin's Nest DT

Seriously, isn't it a cute photo?

Seriamente, non è carinissima la foto?

Just For Fun Scrapbook Page by Angela Tombari for The Robin's Nest DT


Here you can better see that the Micky Mouse hand is glittered on the white part.

Qui potete vedere meglio che la manina di Topolino è glitterata nella parte bianca.


Just For Fun Scrapbook Page by Angela Tombari for The Robin's Nest DT


Using both, the right and the left hand, I thought to frame the face, as if I where trying to look for the right pic framing.

Usando entrambe le manine, destra e sinistra, ho pensato di incorniciare il viso, come se stessi cercando la giusta inquadratura.


Just For Fun Scrapbook Page by Angela Tombari for The Robin's Nest DT


Hope you like the idea and I'd want to leave you with a beautiful quote that is hanged in my studio, which I look at everyday and I find very inspiring.
This is my last post for The Robin's Nest Design Team. I want to thanks the beautiful Robin's family for the opportunity given to me. I've had the chance to learn and grow a lot. Thank you Rachel, thank you Terri, thank you team designers.

Spero vi piaccia l'idea e vorrei lasciarvi con una bella frase che è appesa nel mio studio, che leggo ogni giorno e che trovo molto stimolante.
Questo è il mio ultimo post per The Robin's Nest Design Team. Voglio ringraziare la dolce famiglia di Robin per l'opportunità che mi è stata data. Ho avuto la possibilità di imparare e crescere tanto. Grazie Rachel, grazie Terri, grazie a tutte le ragazze del team.

Love,
Angela

The Robin's Nest products I used:
Getaway Stripe Cardstock
Moss Green Glitter
Toon Right
Toon Left

6 comments:

Tonya said...

What a fun layout! Awesome job! <3

Angela Tombari said...

Thank you so much dear friend!

White Star Light said...

Very funny!!! I love it!!!

Angela Tombari said...

Thanks for the love dear friend

Karen said...

Great idea!

The Robins Nest OCrowley said...

So fun!! I love it! I will miss you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...